torsdag 3 augusti 2017

Ziaja

För några veckor sedan laddade jag upp en bild på instagram då jag gick hem med ett paket från posten. Det var mitt allra första bloggsamarbete jag varit med om med ett större kosmetikföretag! Nu har jag provat de flesta produkterna och tänkte lyfta fram dem litegrann i ett eget inlägg.

 Natural olive kroppskräm 400ml* behändig pumpflaska, lös konsistens men lite trög att applicera (?), återfuktar huden bra.

Cupuacu sockerskrubb för kroppen 200ml* är förmodligen den allra bästa kroppsskrubben jag har provat. Den doftar som Doris-kex (minns ni?) och är på gränsen till för söt enligt min smak men effekten av skrubben gör mig så glad så jag glömmer doften. Lämnar hyn med en aning oljig känsla vilken känns återfuktande efter duschen. 



BB-kräm med spf 15 för normal, torr och känslig hud, naturlig nyans 50ml.* Lite för mörk för mig (för jag är en tvättäkta blekfis) men fungerar om jag justerar med concealer kring ögon, näsa, haka och panna. Hållbarheten är bra, jag skall prova den ännu några gånger innan slutgiltiga recensionen och så skall jag prova blanda i några ljusande droppar så den kanske kan bli i en bättre nyans för mig. 

Goat's milk kroppskräm 400ml* har pump men min pump fungerade inte, därav har jag inte använt den. Jag använder förs olivkrämen och sedan byter jag ut pumpen då den är slut. Jag älskar doften på alla produkter i getmjölkserien så jag ser verkligen fram emot att testa den!


Är du bekant med kosmetikmärket Ziaja?




*= jag har fått produkterna via bloggen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar