tisdag 4 juli 2017

månadens tomma: juni

Hörni, jag vet inte om jag någonsin tidigare haft SÅ HÄR NÅGRA tomma produkter efter EN HEL månad?! 

 Let's start, shall we?

1. Lancôme mascara Hypnôse waterproof 
Jag hade väldigt höga förväntningar på den här men de damp rakt ner i botten av skitträsket. Den gjorde fransarna svarta men varken längre eller gav mer volym. Den var ganska klumpig och fransarna gick lätt av och föll bort i samband med att jag använde denna. Funkade alltså inte alls för mig och kommer inte att köpa igen.  

2. Forever aloe vera Sonya concealer duo pennaConcealerpenna i ljusaste nyansen med en rödtonad och en gultonad nyans i var ända. Täckte helt okej mörka ringar men åt mig passar inte riktigt så här torra concealerprodukter. Kommer inte att köpa igen.

3. Elmex sensitive professional tandkräm
Tandkräm i minisize som är praktiskt på resor. Rengjorde bra, löddrade och smakade inte för starkt. Tar gärna emot flera av dessa minisar.

4. Dermosil shower gel Vitamin EJag gillar dermosils Vitamin E serie, produkterna doftar väldigt gott. Den rengjorde bra och löddrade passligt mycket. Skulle kunna tänka mig att köpa igen.

5. Oriflame nature secrets Exfoliating shower gel with refreshing kiwiDoftade fräscht och ljuvligt gott men var inte tillräckligt rivig för min smak. Kommer inte att köpa igen.

6. Oriflame discover Japanese ceremony shower gelDoftar SÅ gott, alltså det doftar typ björk och bastukvast! Jag älskar denna doft och har redan beställt en ny. Jag har nog aldrig tidigare tyckt så mycket om en duschgel som jag tycker om denna. 

7. Garnier PureActive sensitive prov
Doftade gott, återfuktade bra, gav inte den där åtstramande känslan på huden som jag tycker att andra av garniers produkter ger. 

8. Origins Make a difference Plus+
Återfuktande ansiktskräm som kan användas morgon och kväll, fräsch men något stark citrusdoft. 

Det var allt för denna gång!
Jag hoppas jag lyckas ta slut på dubbelt fler produkter under juli månad. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar