måndag 24 juli 2017

Hey, it's me

Här har det varit lite tyst en dryg vecka. Lite harmar det nog, jag har mycket att blogga om men inte tillräckligt med tid. Imorgon är jag ledig och då hoppas jag kunna ladda upp ett inlägg och fotografera lite på lager. Nu är det inte länge kvar till 1 vecka semester!!!! 

Jag tog  minisemester redan under helgen och åkte upp till Vasa (kan man vara kär i en stad så är jag nog det) för att hälsa på bestie Nina. Vi shoppade, lunchade, träffade hennes vänner och shoppade (sa ja redan shoppade eller?) och så umgicks vi och såklart såg vi på Nyhetsmorgon!!! 

 Såhär såg en alltså ut i lördags om kvällen då det bar av på tjejmiddag till Strampen och senare till Ollis o dansa loss.

 Jag tänkte knappt på att jag inte längre dricker alkohol, så det kändes inte alls lustigt att vara ut o se alla andra fulla irra omkring.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar