lördag 29 juli 2017

Essencefavorit

Essence camouflage concealer strök förbi både Nyx och Mac och direkt upp som etta på prispallen i tävlingen om concealernas concealer!

 Tänk att en concealer för 3,09€ är bättre än en väldigt hypad för 22€! Vilken besparing det blir för mig att köpa den billigare varianten som jag dessutom tycker är snäppet bättre. 

Dock uppstod en liten panik inombords då jag skulle gå till vår egen Tokmanni och köpa fler i lager och insåg att den var slut.

 Så i Vasa gick Nina och jag till citymarket för att kolla in både Catrice och Essence där och även där var camouflageconcealer slut. Äntligen i Citymarket i Stenhaga fanns det 2 kvar i min nyans så jag hamstrade båda i lager. Jag köpte även en concealer från Catrice som blev min allra första produkt från märket. Får se om den är lika bra som systermärkets variant. 

Catrice liquid camouflage high coverage concealer waterproof i nyansen 005
Essence camouflage full coverage concealer i nyansen 05 ivory

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar