fredag 28 juli 2017

Colourpop m.m.

Som jag skrev häromdagen i ett inlägg så har jag varit i Vasa och hälsat på bestie (även kallad bloggbestie) Nina. Jag hade ett härligt veckoslut som jag verkligen fick energi av! Jag saknar redan tillbaka. Jag fick också lite nya produkter av henne som hon hade valt ut åt mig. Bland annat dessa:

Garnier SkinActive Botanical day cream skall jag ta i användning sen när min nuvarande ansiktskräm från Ziaja tagit slut. 

Lancôme Le crayon khol black carat i färgen 022 bronze. Alltså kolla längden på ögonpennan, det är ju verkligen mycket produkt! Formulan är mjuk och lättapplicerad och nyansen är aningen metallic. Den här kommer jag garanterat att få användning av. 

Jag fick även ett mini liquid lipstick från Colourpop (ultra satin lip) i färgen Dopey och jag ÄLSKAR detta. Jag använde det på lördagkvällen då vi var ut och äta samt festa och jag applicerade nytt lager endast en gång. Färgen är härligt bärgrötsfärgad. Detta blev snabbt en ny favorit! 

Tusen tusen tack Nina för dessa fina gåvor!

 022 bronze och dopey

På tal om dagkräm... jag har använt solkräm bara en gång denna sommar. Det var 15 juni då jag satt i parken med min kompis. Det var en riktigt, riktigt varm dag och då råkade jag även bränna ryggen. Det är tragiskt att det inte hunnit bli sommar på riktigt i år ännu. 

Har du provat Colourpop liquid lipstick? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar