torsdag 29 juni 2017

Harry Potter and the order of the Project Panners Intro

Jag är egentligen ingen storkonsumerare av makeup. Eller hudvård ja, men inte direkt av färgkosmetik. Jag har dock en hel del och jag vill ju hinna använda upp det innan det blir gammalt. Jag såg en mycket intressant video med ett nytt project pan som jag ändå tänkte jag skulle haka på. Det är nämligen så att en skall välja ut produkter enligt färgerna från de olika elevhemmen i Harry Potter. 

Alla 8 produkterna

Gryffindor: Vinröd och Guld
Ravenclaw: Blå och Brons
Slytherin: Grön och Silver
Hufflepuff: Gul och Svart


Grön:
Origins Softening sheet mask flower fusion
(ingen markering, engångsprodukt)

Silver:
Avon anew clinical line corrector eye treatment
(markering ca halvvägs)

Blå:
L300 eye makeup remover
(markering strax ovanför silvriga texten)

Brons:
Colourpop supershock eyeshadow Weenie
(mål, att nå pannan)

Guld:
Avon planet spa Caribbean escape brightening face massage mask
(markering vid Caribbean-texten)

Vinröd:
Avon Ultra colour lip tint pen i färgen Strawberry
(ingen markering)


 Gul:
Kicks face tonic Ready set glow!
(markering vid fairtradetexten)


Svart:
Avon makeup setting spray
(markering vid vita sträcket)

Projektets längd:
12.6-12.9
Startare:
Amanda D

Jag uppdaterar nästa gång 13.7 om hur det gått och förhoppningsvis med nya markeringar! 
Mitt mål är att ta slut på alla produkter utom Weenie till 12.9. Jag tror jag kommer att lyckas rätt så bra faktiskt. Detta känns som ett himla roligt project pan!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar