tisdag 9 maj 2017

Tester's Tuesday

Jag fullkomligt älskar att plocka på mig testers och produktprov från olika evenemang eller affärer. De flesta prov jag själv plockar på mig gillar jag att testa men en hel del prov som kommer med beställningar, tidningar eller kataloger kan kännas lite tråkiga och då blir de och ligga lite här och där och plötsligt har en testers-översvämning. Jag behöver en kick i röven vad gäller att använda upp produktprov. Tester's Tuesday blir en veckovis påminnelse om att använda upp produktprov och testers för mig. 

Under de kommande 7 dagarna skall jag använda följande testers och prov:
Dermosil sensitive intimate caring cream
Avon scent essence sparkly citrus parfymprov
Nivea refreshing moisture mask (2st)
Avon anew pro+ line corrector treatment ansiktskräm
Kicks Ready set glow! face tonic 1/2 flaskan kvar
Dermosil scalp caring shampoo
Dermosil In-shower body lotion red orange
Dermosil spa & sauna body smoother stärkande kroppsgel
Forever aloe propolis creme (4st)

Nu förstår jag ju såklart att detta kanske inte är så intressant för er att läsa eller uppdateras om men jag behöver hålla lite ordning på mitt skönhets- och hudvårdslager genom denna blogg. De prov jag använt upp kommer recenseras i Månadens tomma-inlägg sedan. 

Idén till detta har jag fått av svenska Youtubern Lina Henriksson 


3 kommentarer:

  1. Vad fint av dig att nämna mig i ditt inlägg <3

    SvaraRadera
  2. Vilket bra inlägg! Glömmer också bort tester ibland :D

    SvaraRadera
  3. åh, det är så roligt att få tester! :)

    SvaraRadera