söndag 14 maj 2017

Project pan 2017 update #2

Det var redan länge sedan första uppdateringen, orsaken är att jag inte riktigt varit nöjd med hur processen gått med färgkosmetiken... det har nämligen gått trögt! Jag har funderat på att plocka ur vintage romance paletten från sleek helt ur projektet och nu har jag beslutat mig för att göra det och ersätta den med en ny palett. 

Jag kan börja presentera det som tagit slut hittills i alla fall!

HD finishing powder translucent från Nyx har tagit slut

3 av 4 produkter på bilden har tagit slut och det är:
Lemon juice & glycerine Kroppslotion
Dermosil Energy facial cream
Maybelline Baby skin primer



Ordentlig process på Dermosil Facial cleansing oil lingonberry.
Finns hopp om att den tar slut inom sommarmånaderna.

Vintage romance paletten från Sleek byter jag nu ut mot...

We care icon + WWF "I love tigers" paletten. 
Nu skall jag ställa mer realistiska mål; jag vill nå pannan i 2 skuggor.




Dermosil blusher Peach inte så stor process, tyvärr.
Makeup revolution Mocha love ögonskugga som jag använder som contour har fått en djupare grop men tar ännu en tid att nå pannan...
Dermosil ögonbrynskit, jag vill använda upp hela den ljusaste skuggan och där når jag snart pannan! Loggan har helt försvunnit i alla fall.
Lindex concealertrio har jag inte rört sen senaste uppdateringen. Det är tråkigt att använda en concealer som är torr och inte täcker tillräckligt bra men jag skall försöka.

Färgat lipbalm från Blistex står oförändrat sedan förra uppdateringen medan läppstiftet från Avon colortrend i färgen purely pink har fått ny markering!

Kajalpennan från Mememe cosmetics vet jag inte ens var är... har ej rört den sedan förra uppdateringen! 

Nu med ny palett i projektet och lite framgång med läppstiftet så hoppas jag på nya krafter att orka slutföra projektet och nå mina mål!
Håller du på med panning project? Länka gärna ditt inlägg i kommentaren så jag kan läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar