söndag 21 maj 2017

födispresent

När Nina och jag sågs i Helsingfors i onsdags passade vi på att byta födispresenter. Det är så roligt med personer som snappar upp vad man sagt någongång (också i förbifarten) att man skulle vilja testa eller behöva. Nina är precis sån person!


Max Factor Lasting performance foundation i färgen 100 fair. Denna gillar hon själv och hade billigt fyndat en åt mig också och jag provade den givetvis genast och blev så förvånad över täckningen och hållbarheten! Har använt den nu både till vardags och under utekväll och jag tror inte mina ögon med hållbarheten, t.o.m. på nästippen hålls den (var foundations för mig brukar slitas av snabbt). 

Jag har i några repriser nämnt för Nina att jag vill prova nåt från Viva La Diva och så fick jag  Velvet Matte Liptint i färgen Grape av henne till födelsedagspresent. Färgen är aaaascool och hållbarheten på detta är också helt super!

Dessutom fick jag Nyx Butter gloss (jag har testat 2 olika nude-nyanser tidigare) i färgen Cranberry biscotti som är en djup mörkare röd nyans. Jättefin är den! 

Och sist men inte minst; en minisvamp från Real Techniques eftersom den jag köpte på I love me-mässan flög iväg någonstans efter typ första användningen och jag har INTE hittat den sen dess! Jag hade då en jättestor rosksäck som stod mitt på golvet och jag befarar att den flugit rakt in i den :O Vi skämtar allt emellan åt våra sminkprodukter vi tappar bort och hittar på märkliga ställen (eller inte alls... ;) ) så nu fick jag 1 mini miracle mini eraser sponge :'D


Tack fina Nina ännu en gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar