söndag 2 april 2017

Mars månads tomma

Jag skrev ett månadens tomma-inlägg i mitten på mars men har ändå under de två senaste veckorna lyckats göra slut på 12 produkter! Det är inte illa det. 

Lite allt möjligt, dock ingen färgkosmetik denna gång.

AVON on duty 48h protection i doften fresh 50ml. 2 stycken tog slut (ena hade jag i badrummet, andra i min walk in closet), det här är den bästa roll-on deon från Avon enligt mig. Har köpt om den förut och kommer troligtvis att göra det igen.

AVON simply delicate gentle light floral fragrance 300ml är den billigaste och bästa intimtvålen på marknaden. Mild, doftar svagt och fräscht samt löddrar så fungerar bra vid rakning. Bra med pumpflaska, som kan återvinnas till andra ändamål.

NIVEA 3-in-1 cleansing wipes for waterproof makeup 25 stycken/pkt. Avlägsnar effektivt vattenfast makeup och efterlämnar en återfuktad känsla. Doftar typiskt Nivea-produkter men gott. Kan tänka mig köpa igen, dock helst på erbjudande, dessa kostar ca 4e/pkt.

I vanlig ordning finns minst ett paket DERMOSIL ekologiska bomullspads (60/pkt) och jag kommer antagligen aldrig sluta använda mig av dessa. De luddar inte men är mjuka. 

AVON nutraeffects gentle 3-in-1 scrub 100ml. Helt okej ansiktsskrubb, har varken nåt dåligt eller jättebra att säga om denna. Kommer antagligen inte köpa igen, finns billigare som är minst lika effektiva. 

YOTUEL classic mint whitening tandkräm 50ml. I början gillade jag den, jag tyckte den gav resultat! Av någon orsak (kanske för att den inte löddrade och tänderna inte kändes rena?) slutade jag använda den. Nu har jag använt upp den men inte märkt någon skillnad utifrån de få gångerna jag använt den. Tror jag ännu störde mig på att den inte löddrade. Kommer inte köpa igen. 

Colgate max white 18ml påstås ge vitare tänder på bara 5 dagar. Jag har inte märkt av nån skillnad än en gång. Den hade god smak så kan hända att jag köper den igen. 

Sist ut är hudvården.

DERMOSIL Energicrème 50ml. Denna är med i mitt project pan 2017 och nu är den slut! Den här krämen har jag tyckt MYCKET om. Min hud behövde verkligen detta, krämen absorberades snabbt och återfuktade huden väl. Jag har t.o.m. klippt upp tuben för att få ut ALLT. Jag har många ansiktskrämer nu på gångs men kan helt klart tänka mig att köpa den igen till vintern!

Till natten använde jag Thirsty skin? night cream 20ml från Kicks egna kosmetikmärke. Det var en tunn och lätt nattkräm som också absorberades lätt in i huden. Doften, som jenkki tuggummi, fann jag lite lustig. Skulle kunna tänka mig köpa den om den har ett studerandevänligt pris. 

YVES ROCHER nourishing lipid-replenishin lotion Oat extract very dry skin 30ml. Jag har inte särskilt torr hy förutom periodvis på benen men jag förstår inte hur denna lotion kan vara ämnad för just väldigt torr hy, den var så rinnig och tunn och absorberades snabbt att den knappt lämnade efter sig någon återfuktande känsla över huvudtaget. Den luktade illa (starkt) och jag kommer inte köpa den igen. 

Himalaya Herbals nourishing skin cream (50? ml) lämpar sig också för ansikte, men jag har enbart använt den på kroppen. En fet men fettfri kräm som återfuktat jättebra! Doftar ganska typiskt salva men helt gott. Doftar inte för starkt. Köper gärna igen!

Så, det var det. Har Du erfarenhet av någon av produkterna ovan? Låt mig veta, genom att lämna en kommentar! 


2 kommentarer:

  1. Jag är osäker om jag testat nivea wipes, ska pröva de nästa gång :)Har för mig jag testat den eller någon annan av Yves Rocher serien och minns den doftade hemskt. Nutra Effects skrubben har jag nu i använding och gillar den, samt dermosil bomullspads.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag Mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, kastade han stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningsgivaren som hjälpt mig med mitt eget problem. Email: drogunduspellcaster@gmail.com du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

      1) Kärleksspell
      2) Lost Love Spells
      3) Skilsmässa Spells
      4) Äktenskapsstavar
      5) bindande stavning
      6) Breakup Spells
      7) Förvisa en tidigare älskare
      8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
      9) vill tillfredsställa din älskare
      Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
      Genom drogunduspellcaster@gmail.com

      Radera