måndag 3 april 2017

Makeup HACK Monday: Avokado olja?

De flesta av er har säkert läst eller hört att en kan avlägsna makeup från ansiktet med hjälp av t.ex. kokosolja eller jojobaolja. Jag har inte läst på om en kan använda avokado olja till att avlägsna makeup men eftersom jag hade det hemma (och är lagom nyfiken av mig) beslöt jag mig för att testa.


Jag provade rengöra mina fransar från två lager mascara med denna olja.





Det fungerade riktigt bra, dock föredrar jag att massera oljan direkt på fransarna med fingrarna istället för med bomullspads då det känns som man måste gnida så mycket med dem. Jag kommer absolut använda avokado olja flera gånger för att avlägsna smink! Det sved inte och efterlämnade inte heller en fet känsla. Denna rengjorde t.o.m effektivare än vissa eye make up removers som jag har provat.

Detta inlägg inleder en ny serie jag startar här på bloggen, som heter Makeup HACK Monday där jag varje måndag delar enkla hacks (tips, livsavgörande givetvis) med er!  

Jag har även kokos- och mandelolja hemma, finns det någon som vill att jag provar att avlägsna smink med dem? Säg hep! i en kommentar isåfall ;)



8 kommentarer:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag Mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, kastade han stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningsgivaren som hjälpt mig med mitt eget problem. Email: drogunduspellcaster@gmail.com du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

    1) Kärleksspell
    2) Lost Love Spells
    3) Skilsmässa Spells
    4) Äktenskapsstavar
    5) bindande stavning
    6) Breakup Spells
    7) Förvisa en tidigare älskare
    8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
    9) vill tillfredsställa din älskare
    Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
    Genom drogunduspellcaster@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Hej jag heter Bruce Dorothy. Jag är ute för att sprida
    denna goda nyheter till hela världen om hur jag fick min
    ex make tillbaka. Jag blev galen när min man lämnade
    mig och mina två barn för en annan kvinna i över tre
    månader, Men när jag träffade en vän som introducerade
    mig till Dr Ade, den stora budbäraren till Oracles of Great
    Adespeltemple. Jag berättade mitt problem för Dr Ade
    om hur min ex-man lämnade mig och mina två barn och
    också hur jag behövde jobba i Ett mycket stort företag.
    Han sa bara till mig att jag har kommit till rätt ställe var
    jag kommer att få mitt hjärta längtan utan några
    biverkningar. Han berättade för mig vad jag behöver
    göra, efter det hade gjorts 24 timmar senare, Min ex man
    ringde mig i telefon och sa förlåt för att bo mig och
    barnen förrän nu och en vecka efter att min man ringde
    mig för att be om förlåtelse, en månad senare blev jag
    uppmanad till intervju i ett mycket stort företag här i USA
    Var jag tvungen att arbeta som verkställande direktör ..
    tack tack till Dr Ade du Kan kontakta Dr Ade genom
    denna Email, Adespelltemple @ gmail.com. Ring eller
    Whatsapp honom på +2348148487280.

    SvaraRadera
  3. Hej alla här, en bra stavningskastare som hjälper mig att få tillbaka min man är här för ditt meddelande !!!
    Mitt namn är fru Jessica Butler från Storbritannien, min man lämnade hem i 3 och ett halvt år till Dubai för en semester, han menade en ung dam där och han var förtrollad av den damen alla för att hon var rik, min man vägrar att komma Hemma igen med de 2 barnen som han lämnade, grät jag hela dagen och letade efter hjälp. Jag läste en tidning när jag snubblar på en sida med titeln DR ISIKOLO (isikolosolutionhome@gmail.com) stavningskanalen .. Jag kontaktade honom för att hjälpa mig att få tillbaka min man till mig och han ber mig att inte oroa mig för att hans gudar Kommer att kämpa för mig .. han berättade för mig om midnatt när alla andar är vakna kommer han att kasta stavningen för att återförena mig och min man tillsammans och han gjorde det på mindre än 24 timmar som jag använder för att kontakta den här profeten min man kom Tillbaka till mig och började kasta tårar för att återförena att jag skulle förlåta honom, jag är så glad för vad den här stora stavningskastaren gjorde för mig och min man. Du kan också räkna med DR ISKOLO om något problem du kan tänka på som:
    1) Om du vill ha din ex tillbaka.
    2) Avbryt ditt äktenskap eller förhållande från att bryta isär.
    3) Du vill bli befordrad på ditt kontor.
    4) Cure för för tidig utlösning
    5) Om du vill ha ett barn.
    6) Du vill vara rik.
    7) Du vill knyta din man / fru för att vara din för evigt.
    8) Om du behöver ekonomiskt stöd.
    9) Cure för herps
    10) botemedel mot hiv
    11) Cure for Cancer
    Vilken typ av svår situation du kan tycka om att han kan lösa det, så många människor har bevittnat hans underverk. Han är väldigt snäll och bra, kontakta honom var som helst i världen på isikolosolutionhome@gmail.com eller ring eller whatsapp honom sin direkta linje + 2348133261196

    SvaraRadera
  4. Hej alla jag heter elizabeth james det mest underbara som jag någonsin har upplevt och jag behöver dela detta stora vittnesbörd ... Jag vill bara säga tack till doktor maraba för att ta tid för att hjälpa mig att kasta stavningen som tar tillbaka min ex älskare {Nu min man}, som plötsligt förlorat intresse för mig efter sex månaders engagemang, men idag är vi gifta och vi är mer lyckligare än aldrig tidigare, jag var verkligen flabbergastad och chockad när min ex lover stefan börjar be om förlåtelse och för mig Att acceptera honom tillbaka .. Jag är verkligen kortfattad av ord och glädje och jag vet inte hur mycket jag ska förmedla min uppskattning till dig. Dr.maraba du är en Gud som skickas för att återställa brutna relationer. De tycker om att hjälpa människor att uppnå sina önskningar , Hitta sann kärlek, få sina ex älskare tillbaka, sluta missbrukande relationer, hitta framgång, locka lycka, hitta själskompisar och mer, kontakta honom idag. Och låt honom visa dig underverk och förvåning av hans kärleksspelsystem. Han levererar resultat till sitt bästa i verklig stavgjutning, maila honom för hjälp odudumaraba@yahoo.com

    SvaraRadera
  5. Ett fantastiskt vittnesbörd på en stavningskrock som tog min man tillbaka till mig, jag heter jacira, jag är infödd i Peru, men bor i sverige, och jag är lyckligt gift med en härlig och omtänksam make med ett barn. Ett mycket stort problem inträffade i min familj för några månader sedan, mellan min man och jag, så hemskt att han tog saken till domstolen för en skilsmässa, han sa att han aldrig ville stanna med mig igen och att han inte älskar så han packade mina ägodelar ur sitt hus och fick mig och mitt barn att gå igenom allvarliga smärtor, jag försökte alla mina möjligheter att få honom tillbaka, efter mycket tiggeri, men allting till nytta, och han bekräftade att han har fattat sitt beslut, och han ville aldrig se mig igen, så på en kväll, när jag kom tillbaka från jobbet, träffade jag en gammal vän av min som frågade min man, så jag förklarade allt för henne så hon berättade för mig att det enda sättet jag kan få min man tillbaka är att besöka en stavningskastare, för att det verkligen har fungerat för henne, så jag trodde aldrig på s pell, men jag hade inget annat val än att följa hennes råd. Sedan gav hon mig e-postadressen till stavningskramen som hon besökte för några månader sedan, drujiagbeblacktemple@gmail.com, så nästa morgon skickade jag ett mail till adress som hon gav mig, och stavningen svarade och försäkrade mig om att jag kommer att få min man tillbaka de närmaste 72 timmarna, vilket fantastiskt uttalande !! Jag trodde aldrig, så han pratade med mig och berättade för mig allt som jag behöver göra, så de tre första dagarna, så förvånansvärt, min man som inte ringde mig för det förflutna många månader, ringde mig att informera mig att han vill ha mig och mitt barn hemma, så fantastiskt !! Så det var så jag gick hem hemma samma vecka med mycket kärlek och glädje, och han bad om ursäkt för hans misstag och för smärtan han orsakade mig och mitt barn. Sedan från och med den dagen var vårt förhållande nu starkare än hur det var förut, med hjälp av en man, jag är väldigt väldigt glad just nu, så jag kommer att råda dig där ute för att vänligen besöka samma webbplats drujiagbeblacktemple@gmail.com, om du är i något sådant tillstånd eller du har några problem med äktenskapsdepression, så tack till dr. ujiagbe för att få tillbaka min man och återigen med stor glädje till min familj, är du en bra herre herre.

    SvaraRadera
  6. Hej killar! fixa ditt brutna förhållande eller få din ex-lover tillbaka snabbt med hjälp av bästa stavningskrock online.

    Jag är så glada att få min man tillbaka efter att han lämnade mig och våra 3 barn till en annan kvinna. Efter 2 års äktenskap har jag och min man varit i ett skel eller den andra tills han äntligen lämnade mig och flyttade till Kalifornien för att vara med en annan kvinna. Jag kände att mitt liv var slut och mina barn trodde att de aldrig skulle se sin far igen. Jag försökte vara stark bara för barnen men jag kunde inte kontrollera de smärtor som plågar mitt hjärta, mitt hjärta var fyllt av sorger och smärtor eftersom jag var verkligen kär i min man. Varje dag och natt tänker jag på honom och vill alltid att han skulle komma tillbaka till mig, jag var verkligen upprörd och jag behövde hjälp, så jag sökte efter hjälp online och jag kom över en webbplats som föreslog att Dr Abo kan hjälpa till att få ex tillbaka snabbt . Så jag kände att jag skulle ge honom ett försök.

    Jag kontaktade honom och han berättade för mig vad jag skulle göra och jag gjorde det då gjorde han en (Love spell) för mig. 28 timmar senare ringde min man verkligen till mig och berättade för mig att han saknar mig och barnen så mycket, så fantastiskt !! Så det var så han kom tillbaka samma dag, med mycket kärlek och glädje, och han bad om ursäkt för sitt misstag och för smärtan som han fick mig och barnen. Sedan från och med den dagen var vårt äktenskap nu starkare än vad det var för, Tack tack till Dr Abo. han är så kraftfull och jag bestämde mig för att dela min berättelse på internet som Dr Abo verklig och kraftfull stavning som jag alltid kommer att be för att leva länge för att hjälpa sina barn i tidens besvär, om du är här och du behöver din ex tillbaka eller din man flyttat till en annan kvinna, gråta inte längre, kontakta den här kraftfulla stavningskanalen nu. Här är hans kontakt: Maila honom på: Abospelltemple@gmail.com, du kan också ringa honom eller lägga till honom på Whats-app: 2348148487280,.
    Joy Adams, 26 år, Texas, USA

    SvaraRadera
  7. Jag heter Richard Jessica, jag är baserad i Texas, USA ... Mitt liv är tillbaka !!! Efter 5 månaders brutet äktenskap lämnade min man mig när jag var gravid. Jag kände mig som om mitt liv var på väg att sluta jag begick självmord, jag var emotionellt nere under en mycket lång tid. Tack vare en stavningskastare kallad ABO som jag träffade online. På en trogen dag, som jag surfar via internet, vittnade vissa om att han tog tillbaka sin Ex-älskare, vissa vittnade om att han återställer livmoderhalscancer, botar cancer och annan sjukdom, vissa vittnade om att han kan kasta en stavning för att sluta skilja sig och så vidare. Jag stöter också på ett visst vittnesbörd, det handlade om en kvinna som heter TIFFANY, hon vittnade om hur han tog tillbaka sin Ex-älskare på mindre än 2 dagar, så jag kontaktade honom och på mindre än 48 timmar min man som jag trodde att jag aldrig kan se igen kom tillbaka och be om förlåtelse, nu är vi lyckliga tillsammans alla tack vare DR ABO är han svaret på ditt problem. Du kan nå honom på hans email: Abospelltemple@gmail.com eller besök hans whatsapp 2348148487280.

    SvaraRadera
  8. Jag skulle inte vilja köra någon med min kommentar och vittnesbörd men hellre vill jag att de ska behaga läsa min artikel så att de kommer att kunna hitta en lösning på det där brutna förhållandet. Månader sedan bodde jag ett ensamhetsliv tills jag läste en artikel på en blogg om Dr.Adodo och hans förmåga att återställa brutet förhållande och äktenskap. Efter att ha läst artikeln bestämde jag mig för att kontakta Dr.Adodo genom hans kontaktuppgifter såg jag på artikeln som är +1 661 704 3225 och hans e-postadress Adodospelltemple@gmail.com Inom några timmar som jag kontaktade Dr.Adodo fick jag ett samtal från min älskare söker ursäkt från mig.

    SvaraRadera