lördag 4 februari 2017

Project pan 2017 Update #1

Nu har en månad in i mitt panning-project gått. Bara 11 månader på mig att nå pannan eller ta slut på följande produkter. Iiik!
Vi ska i alla fall titta hur (eller om) jag har lyckats hittills. 

Intro-inlägget hittar ni här.
Där finns också mer info om varje enskild produkt.

Så här ser det ut just nu. Snart är min bodylotion, ansiktskräm och primer slut!! 
Då kommer jag antagligen att fylla på med andra produkter i projektet. Det finns tuber på kö.

Avon ColorTrend läppstift
Blistex Lipbalm
Med handen på hjärtat - jag trodde INTE att jag gjort framsteg med det färgade lipbalmet från Blistex! Det var nämligen försvunnet de två sista veckorna i januari (fann det i bottnet av en väska) men jag hade använd det rätt så mycket i alla fall visade det sig! Läppstiftet blev nästintill orört dock. 

MeMeMe Eye Liner
0 framsteg med denna. Glömde totalt att den var med i projektet!

Före - Efter
Nyx HD finishing powder
På högra bilden syns pannan bättre! Den andra ringen syns helt och hållet nu. Det kanske inte är slut till nästa uppdatering men här någongång under våren lär det nog ta slut!

Före - Efter
Makeup Revolution ögonskugga
(jag använder till contour)
En liiite djupare grop, skillnaden är inte stor.


Före - Efter
Concealer trio från Lindex
Den beige har en pyttelite djupare grop i sig.
Inte stor process eftersom jag glömde bort den och använde annan concealer.

Före - Efter
Rouge från Dermosil
Inte stor skillnad, lite lite slätare mitt på dock.

     Före - Efter
Highlighterskugga från Dermosils brynkit. Nu synns loggan knappt mera, jag är ganska nöjd med framsteget!

Före - Efter
Sleek Makeup ögonskuggspalett, de 6 färger jag har fokuserat mest på. Inga större framsteg, tyvärr.

Jag har gjort mest framsteg med hudvårdsprodukterna. Jag vet inte just nu när följande uppdatering kommer eftersom jag åker på praktik i 5 veckor. Jag är lite oroad över att jag kanske blir lat och inte kommer använda så mycket av mina produkter i projektet.
Skall vi försöka hållas motiverade tillsammans?

Har du själv ett project pan på gång? Länka till ditt inlägg, jag vill så gärna läsa! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar