lördag 25 februari 2017

Lite nytt

Jag har ju valt att avstå från s.k. haulinlägg där en visar upp vad en har shoppat. Jag vill inte bidra till den sjuka konsumtionshetsen men här kommer i alla fall ett litet inlägg om vad jag köpte häromdagen, för det piggade upp mig en aning. 


BIO RICH Makeup Rengöringsskum 150ml, 4,99e är ett finländskt märke som jag redan en tid velat testa. Jag behövde en ny rengöring så passa på att testa detta skum. Ej testat på djur så det är toppen!

L300 3 in 1 micellar cleansing water for dry skin 200ml, 5,95e kändes värt att testa då det var rätt så förmånligt för att vara från just L300. Har bra tidigare erfarenheter av märket också. Jag kunde ta det genast i bruk då mitt Avon micellärvatten tog slut samma dag. 


 NIVEA 3 in 1 cleansing wipes 25 st, 3,75e. Det står att de skall avlägsna vattenfast makeup och jag är föga överraskad över att de t.o.m. tar bort maybelline gel eyeliner som vanligtvis sitter som berget. Mycket bra verkar dessa hittills i alla fall! Doftar gott, sådär typisk Nivea-doft. :)

Himalaya Herbals nourishing skin cream Aloe vera & winter berry 50ml, 2,50e. Hudkräm som doftar gott och kommer i en liten, smidig förpackning som är bra att ta med till t.ex. till simhallen. Jag kommer nog att prova den ganska snart trots att jag har andra hudkrämer som är äldre. 

Alla ovan nämnda produkter är köpta i Latvala i Karis. Det jag gillar speciellt med Latvala är att de har märken såsom BIO RICH och Himalaya Herbals som man inte hittar i varje butik precis. 

Har du provat produkter från BIO RICH?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar