måndag 23 januari 2017

Tips: Color Switch

Hej på er, jag har ett superduper tips att dela med mig av!
I love me mässan 2016 köpte jag hem en produkt vid namn Color Switch från märket Vera Mona. 





Asken är i metall, cirka 3 cm hög och väger knappt någonting. Inuti finns en "svamp" i ett material som känns som plast så jag antar att det är det (hittade inte exakt info om detta på hemsidan). 

Den här mirakelprodukten skall alltså RENGÖRA dina penslar bara genom att du sveper runt penseln på svampen litegrann. Detta för att underlätta sminkandet, du kan använda samma ögonskuggspensel till både mörka och ljusa skuggor. Tänk så sparsamt att inte behöva köpa fler sminkpenslar! Du kan använda din favoritpensel genom hela sminkningen... 

Är detta kanske för bra för att vara sant?


 Nej, det är så sant som det kan bli! Det här är en av de bästa skönhetsinvesteringarna jag har gjort under år 2016. Denna mystiska svamp fungerar utmärkt. Jag trodde själv att jag inte kunde gå från en svart skugga till en elfenbensfärgad med samma pensel men penseln hade INGA spår av mörkt i sig efter att jag svept den över Color Switch svampen. 

Stort plus med denna produkt är för det första, den har två sidor, när den ena blivit för smutsig plockar man ut svampen från asken (superlätt) och vänder den rena sidan uppåt och trycker in svampen i asken igen. För det andra så går den att tvätta med varmt vatten och doftfri tvål.  

Sparar tid och pengar! Vad är nu bättre än det?! 

Produkten finns att köpa bl.a. här.

Vad tycker ni om denna typ av inlägg? Vill ni ha fler tips? Veckovis? Månadsvis? Inom någon viss kategori?  Let me know!






3 kommentarer:

  1. Oj, låter otroligt! den borde man absolut testa. jag tycker om att få tips :)
    Sofia

    SvaraRadera
  2. Veckans tips är en bra ide :D Funderar själv på nåt sånt å :)

    SvaraRadera
  3. Hejhej! Har nyss upptäckt din blogg, jag kommer absolut börja läsa! :)
    Och herregud, dendär svampen?? Måste testa den, låter ju som ett mirakel! (Tycker att "veckans tips" är en superbra idé)

    Mvh. Linda
    (avigasidan.blogg.se)

    SvaraRadera