torsdag 19 januari 2017

Tack för responsen

Hej och hå!
Det har gått en vecka och jag har hunnit fundera över vad jag skall göra med bloggandet.
Jag har fått bra och tänkvärd respons här men också via andra kanaler har folk kommenterat för- och nackdelarna med att ha en blogg.

Jag har bestämt mig för att fortsätta, för jag har insett, att ni, mina läsare finns där ute och fler av er återkommer till bloggen om och om igen! Huruvida jag får kommentarer eller ej får jag bara leva med.

Precis som en läsare nämnde så kommer jag att satsa på kvalitet framom kvantitet. Jag skall bara skriva inlägg jag gillar att skriva. Som t.ex. empties, korta recensioner, ladda upp bilder på sminkningar eller lackningar och såklart redovisa för hur det går i mitt pan projekt! Jag tror att det nu i och med att våren kommer och det blir ljusare (lättare att fota produkter i dagsljus) kommer också min motivation tillbaka!

Jag vill hålla den här bloggen clean och klar med ett tema: kosmetik. Därför har jag startat upp en blogg som jag sådär skämtsamt kallar "skrivövningsblogg" ämnad för längre och djupare texter. Well, inte alltid så djupa och inte alltid så långa men en sån där "mima filosoferar-blogg". Just i detta nu har jag behov av att plita ner en del av mina tankar och funderingar så att de försvinner från hjärnan och inte stör mig i de nya och tidskrävande studierna.

Skrivbloggen hittar du här.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar