tisdag 3 januari 2017

Project pan 2017: Nails

Jag glömde helt att välja ut nagellack till mitt project pan förra veckan så nu gör jag det genom ett eget inlägg för nagellacken.  För det blev inte ett och två lack bara ser ni. Det blev 14 stycken! Orsakerna till att just dessa är med är följande; 
-De har länge varit i min samling
-Koncistensen har börjat bli trögare
-Jag har flera i samma nyans


Detta är bara en bråkdel av ALLA mina nagellack. 🙈

 
 teeez amazing amethyst / e.l.f. dark glitter purple / Depend 419 / wet n Wild Hannah Pinktana / Dermosil merry


IsaDora peach nectar / Avon swift sherbet / Dermosil happy / Avon peekaboo 




Depend top coat 080 / Dermosil jingle / Lindex 634A / Depend 312 / Depend 354

På endel flaskor syns märkningarna och på andra syns de inte. Endel lack var helt oöppnade så på dem har jag inte ens gjort någon slags markering. De oöppnade är happy och merry från Dermosil samt 634A från Lindex. 

Jag tänker inte börja avgöra vilka jag har goda eller tveksamma chanser på att få slut för man vet aldrig hur ens nagellacksmood är.

2 kommentarer:

  1. Det kommer att bli intressant att följa med på denna project pan -resa! Själv skulle jag aldrig kunna gå igenom sånthär... skulle nog bli enformig nagelblogg isåfall :)
    isadora peach nectar ser helt JÄTTEfin ut!!!! herreguuuuud jag vill ha den!! jag tror de inte finns mera till salu :(

    SvaraRadera
  2. svar:
    Tack jag tycker själv det skall bli riktigt intressant! Speciellt nu när jag har börjat studera till närvårdare och man inte kan ha nagellack under praktikperioderna!! xD
    Jo peach nectar e jättefiin! Jag tror inte den finns att köpa längre :(

    SvaraRadera