torsdag 8 december 2016

Skir färg i perfekt grepp

Hej! Som ni märker hinner jag inte riktigt alltid med i vardagen så ibland kommer det upp två luckors innehåll i samma inlägg! Jag har fått vikariat tre dagar i veckan ända fram till jul på en lågstadieskola och sen har jag lite annat extra jobb plus Avonrelaterat "jobb" så tiden räcker inte riktigt till bloggande! På helgen är jag dock ledig så då kommer det antagligen upp inlägg om Kicks kalenderns innehåll varje dag i alla fall!


 Lucka 7 innehöll en minimalisk pinsett med rosa leopardmönster. Pinsetten är hela 5 centimeter lång. Vilket bevisar att nagellacket från Essie är ett minilack. Det är 5 milliliter och heter 15 Sugar Daddy.
Färgen är skir, ljus rosa och ger ingen färg på nageln. Jag har provat det och lackat tre lager. Det ger ett friskt utseende åt nageln och fin glans. Det passar säkert bra till fransk manikyr! Om jag inte minns helt fel är denna nyans en av Essies bestseller!  

Vad har Du fått i din kosmetikjulkalender? Länka till ditt inlägg i kommentarsfältet! :D



1 kommentar:

  1. Oj, vad behöver man såndää minipinsett till? :( lite onödig kanske
    Jag äger också Essie Sugar Daddy, och ja - den är perfekt till fransk manikyr! Jag har även använt den som baslack om jag har gjort t.ex. glitteriliuku eller annan liukuvärjäys :)
    Här är mina nyaste produkter från L'Occitane julkalendern! https://nails1820.blogspot.fi/2016/12/loccitane-joulukalenterin-luukut-7-9.html#comment-form

    SvaraRadera