torsdag 1 december 2016

Min enda julkalender

Hej och hå!
En tomte levererade i medlet av Oktober en kosmetikjulkalender åt mig. SOM JAG HAR VÄNTAT och nästan tuppat av på grund av nyfikenhet inför att börja öppna denna kalender. Det är ingen mindre än KICKS julkalender jag har i min ägo. Idag skuttade jag upp från sängen för att öppna första luckan och den innehöll en Body Butter på tub!


Green is the new black 
Lemongrass
 Body Butter
With shea butter and sweet almond oil
ecocert

Det doftade citrongräs om hela tuben utanpå också.

Baksidan av tuben med INCI-lista.

Jag blev positivt överraskad över detta innehåll. Doften verkar också god. Jag har flera body butters på kö i skåpet men det kanske finns en liten chans att denna går före de andra.... Så spännande är den! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar