söndag 11 december 2016

Luckorna 9, 10 och 11

"på veckoslutet har jag bättre tid att presentera luckornas innehåll varje dag för sig"-bullshit. Vart for den här helgen? Dit som dom alla andra antagligen. Här kommer i alla fall luckorna 9, 10 och 11 i Kicks julkalendern. 

 Lucka 9 Seche Vive instant gel effect top coat 3,6ml. Det här ser jag fram emot att testa även om jag starkt gillar mitt gel effekt topplack från Dermosil. 

I lucka 10 fick jag Mattifying blotting paper (100 ark) från Kicks egna märke. Jag har inte använt blotting paper förut så det skall bli spännande att prova.

Dagens lucka (11) innehöll Detox beauty clearing mud mask 40ml, även det från Kicks egna märke. Jag älskar ju att använda ansiktsmasker så den här skall också bli spännande att testa!




2 kommentarer:

  1. Så nöjd med dessa luckor! :)

    SvaraRadera
  2. uuuuh, skulle gärna testa seche vive -lacket :)

    SvaraRadera