måndag 5 december 2016

four and five

Eftersom jag inte hann blogga igår kommer innehållet från både lucka fyra och lucka fem ikväll! Idag tänkte jag glömma bort att blogga eftersom jag jobbat, gjort ärenden, varit hos mammas och broderat. Mamma fann i sin städning ett broderi jag börjat på för kanske 6-7 år sedan! Det fortsatte jag göra på. Med nya ögon. Jag hatar att sy och brodera. För det mesta. 

Anyway! Här är  innehållet i gårdagens och dagens lucka i min Kicks julkalender.


I lucka nr fyra kom en ansiktsmask från masque BAR. Luminizing charcoal peel off mask som jag i skrivande stund har på ansiktet.  

Samt i lucka fem fick en ett cuticel balsam till nagelbanden från Trind. Vanligtvis blir nagelprodukter i form av nagelbandssalvor och oljor oanvända här hos mig men jag tror jag skall försöka starta en ordentlig rutin med att smörja naglar och nagelband varje vecka. Jag gillar Trind produkter sedan tidigare. 

Dock börjar jag bli lite orolig.... kommer det inte finnas någon sminkprodukt i julkalendern? Då menar jag inte en svart kajalpenna som oftast förekommer i en kosmetikjulkalender utan ett intressant läppstift eller t.ex. en singelögonskugga? Ju mer tiden går, ju närmare julen vi kommer, desto mer nervös blir jag. Nervös över att jag skall bli besviken på kalendern, som jag blev ifjol på The Body Shops julkalender. 

Imorgon har vi då självständighetsdag! Själv kommer jag att jobba. Vad kommer du att göra? Hur kommer du att fira? Grattis Finland 99 år!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar