onsdag 14 december 2016

All over Kicks

Så har tre dagar igen passerat och jag skall visa er vad som fanns i lucka 12, 13 och 14. 


Lucka 12 innehöll en handkrämstub och det är aldrig fel! Den här är från Kicks egen serie, den är fairtrade och innehåller sötmandelolja. Tuben är på 30ml. 

I lucka 13 fanns en face tonic (50ml) från Kicks egna märke, även det fairtrade! Produkten heter Ready set glow och innehåller vitamin c. Vätskan är gul som urin och det står på flaskan att produkten är exfolierande så jag har inte riktigt på det klara om vad detta är och hur det skall användas. 

I dagens lucka (14) fanns mini sponges 9 stycken. Det står inte mycket info på paketet, att ska dom vätas såsom BB svamparna eller hur man skall handskas med dem. Återstår att se... inte så jännä enligt mig.

Nu tycker jag att det har funnits tillräckligt med "attiraljer" såsom fransböjare, pinsett, några hårband och minisvampar. Jag väntar fortfarande på den där SMINKprodukten, jag har ju ändå för tusan betalat 45 euro för den här kalendern! 

 Plus förstås för att det är Kicks produkter, jag bor långt bort från alla Kicksar och har inte provat mycket från märket så här har jag min chans. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar