torsdag 24 november 2016

Week update

Just nu är klockan 15.16 och jag sitter i sängen med pyjamas ännu. Idag sov jag länge, åt frukost i sängen och började sen knappra in Avonbeställningarna och det tog tid... Jag har haft två rekordstora beställningar nu de senaste två kampanjerna och jag är jättenöjd över det! Med tanke på att jag sällan håller visningar utan mest bara samlar genom att dela ut kataloger så känns det faktiskt riktigt hyvens.



 Skulle Ni vara intresserade av en djupdykning i Avon, hur det fungerar att beställa och hur det ser ut när jag sorterar beställningar/demonstrerar produkter? Let me know!

Den här veckan skulle jag återgå till att skriva på slutarbetet men jag har varit så infernaliskt trött efter den roliga galahelgen + att jag fått lite extra (roligt!!) inhopp!  Så det föll naturligt att jag idag, veckans första lediga dag, verkligen TOG LEDIGT. 

Så, jag skall nu snart hoppa upp från sängen, fixa mig i ordning, fara till mammas och äta för brorsan kommer också att vara där och sen skall jag på zumba. Jag borde packa upp resväskan från helgen också idag. :D Och städa, för imorgon kommer Hanna hit före jag ska fara på jobb.  

Den här veckan har alltså varit riktigt toppen trots att jag känt mig ganska trött. Hur har Din vecka varit?  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar