lördag 19 november 2016

#GALALISTAN2016

Jag flydde hemstaden och reste till Vasa!

Hur känner du dig inför Galan 2016?
Super! Enormt taggad!

Vem kommer du att gå på Galan med? 
Nina såklart!😍

Har du din Galaoutfit under kontroll?
Så gott som!

Dagen till ära har jag ett nytt mönster i min undercut (inte som på fotot)
Vilka tre saker kommer du garanterat att ha med i väskan?
 Läppstift, telefonen, näsdukar

Har du övat på dina poser till röda mattan?
Nej, det känns inte så väsentligt. 

Är det någon du inte mött personligen som du ser fram emot att träffa på Galan?
Dom flesta ser jag fram emot att träffa! Bl.a. Chevelle, Ila och Janina. 

Vilken kategori i prisutdelningen är du mest taggad inför?
 Årets Youtuber, årets mode- och skönhetsblogg samt årets fotoblogg!




Vilken programpunkt kommer bli den roligaste?
Jag tror allting kommer vara jämnroligt under hela kvällen! 😁

Efterfesten hålls vid bank. Vilken låt vill du absolut dansa till?
Någon av KAJs låtar.


 
Om du skulle summera bloggåret 2016 med en mening, hur skulle den meningen lyda?
Året då jag fann ett bloggnamn/en bloggadress som beskriver mitt intresse för kosmetik och vetenskap!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar