fredag 25 november 2016

Favoriter i duschen

Jag fick idén att välja ut några produkter (av ca 12) från duschen som jag anser är mina favoriter just nu. Jag tycker själv om att läsa inlägg om andras favoriter och tänkte att detta även kunde intressera någon av er läsare.


I <3 my planet schampoo från Yves Rocher för alla hårtyper är paraben- och silikonfritt, det innehåller inga animaliska ämnen. Det rengör bra och har blivit en stor favorit, det här är andra flaskan och jag kommer att köpa detta igen och igen! 

Oriflame Discover japanese ceremony duschgel doftar som björkens mössöron (nyutspruckna blad) och ger en chans att drömma sig till våren och försommarens bastukvastar. 

XZ fuktgivande intensivkur som är silikonfri är en snabb lösning på kliande och torr hårbotten. Jag brukar applicera detta i hårbotten och balsam i resten av håret. 

Bath & Body Works A thousand wishes duschgel tillför en upplevelse av lyx i duschstunden. Den här doften är djup men fräsch och piggar upp sinnet.

Vilka är era duschfavoriter just nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar