torsdag 20 oktober 2016

paus på grund av krock

Hej på er!
Det blev en lång paus på bloggen igen. Jag hade ganska bra flow förra veckan men sen.. torsdagen den 13 oktober krockade jag med en hjort och trots att jag fick bara små skavanker själv så har jag varit ganska nere och typ skött "bara sånt jag måste" den här veckan. Jag försöker bli back on track soon!
Jag kommer kanske skriva ett helt eget inlägg om krocken och mina tankar kring den men jag måste processa händelserna först.
 
Imorgon kommer i alla fall Nina hit och hälsar på mig igen och på lördagen skall vi åka till Böle på I Love Me-mässan! Jag kommer ta kameran med dit så blir bildregn nästa vecka därifrån. ;)


Här har jag ögonskugga från både essence och MAC i samma sminkning. 

 
Eyebrows on point med MAKE UP STORE premium tri brow.

Den röda skuggan heter Cranberry och kommer från MAC. 

Skall ni gå på I Love Me-mässan?

Yhteenveto suomeksi:
Tosiaan blogissa on ollut hiljaista koska törmäsin viime viikolla auton kanssa peuraan ja siitä lähtien sitten olen ollut vähän down... Viikonlopulla I Love Me-messuille joten ens viikolla siitä sitten enemmän! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar