torsdag 27 oktober 2016

Bilder från I Love Me-mässan

Som många av Ninas och mina gemensamma läsare säkert redan vet så var Nina hit till mig över veckoslutet och vi var på I Love Me mässan i Böle. 

Jag tänkte släppa ett lite bildregn här nedan från förra lördagens äventyr. 

 Det var jättetrångt vid NYX försäljningsställe men vad gör inte en äkta beautynörd för att få lite närhet med en ögonskuggspalett? ;) 


Vi stod och dreglade över Victoria's Secret produkter. 

Jag önskar att det hade funnits mera nagellacksmärken på plats.

Mini BeautyBlenders. 

Real Techniques nya diamantformade makeup svamp. Jag blev inte imponerad men
många andra blev. ;)

Sötsliskiga tvålar som var trevliga att titta på.

Var du på I Love Me mässan? Vad tyckte du om den?

Yhteenveto suomeksi:
Tässä kuvia jotka itse otin I Love Me messuilta viime lauantaina. Kävitkö sinä siellä? Mitä tykkäsit?

2 kommentarer:

  1. Picture polish och zoya köpte jag från cesarsshop, som inte detta år var på mässan alls - de har en egen butik i helsingfors centrum :) så därför hittade du inte dem på mässan ;D ja, det var ganska lite nagelprodukter, typ OPI och några mindre märken typ ööööh kommer inte ens ihåg, men sådana märken jag inte mera använder själv :P

    SvaraRadera