tisdag 20 september 2016

Små Youtubers...

....som förtjänar fler prenumeranter.
Jag vet att jag tidigare tipsat om mindre Youtubers på mina tidigare bloggar men jag vill lyfta fram dem igen. Jag tycker de förtjänar mer kärlek och synlighet än de har fått. Här nedan listar jag mina favoriter som jag prenumererar på.

Emeliesjo har hauls, recensioner av beautyboxar, projekt (t.ex. project pan) och emptiesvideor på sin kanal.

Erika Sundelin har en lifestyle & beauty-kanal var hon testar ny kosmetik, filmar makeup tutorials, vloggveckor m.m.

Selisa hade en rätt så stor kanal innan hon började om med denna kanal på Youtube. Hon har varit borta från filmandet i ungefär ett halvt år men det är så roligt att ha henne tillbaka! Hon gör GRWM och project videos.

 Chevelle Ekström, finlandssvensk bloggare som även gör videon. En salig blandning av allt möjligt!


Alla ovanstående förtjänar mer uppmärksamhet tycker jag. De är roliga att titta på och de pratar alla svenska i sina videos.

Följer du själv nån mindre youtubekanal som du vill rekommendera? Länka till kanalen genom en kommentar så jag kan följa flera kanaler! :)

Yhteenveto suomeksi:
Listasin tässä postauksessa minun lemppari Youtuberit joilla on vielä vähän tilaajia. Haluan nostaa ne esille koska mielestäni ne ansaitsevat enemmän näkyvyyttä! Yllä mainitut tubettajat tekevät ruotsinkielisiä videoita.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar