fredag 16 september 2016

Nails of the week 37

I skrivande stund är det hungerdagskampanj via Röda Korset och på torsdagen (igår) inledde vi (mamma och jag) hungerdagsinslamligen i Ekenäs Röda Kors-avdelning med att stå vid insamlingspunkten S-market mellan kl 10-12. Jag ville vara lite trixig och fixade mina naglar enligt tema kvällen innan. Resultatet ses nedan.

Jag provade ett nytt (ja eller "nytt", jag fick det i TBS julkalender 2015) nagellack från The Body Shop och målade det på alla naglar utom ringfingret där jag drog 2 lager vitt lack innan jag målade på ett rött kors som symboliserar organisationen Röda Korset. 

Dessa produkter använde jag till förverkligandet av denna nail art:

Depend top coat (som underlack)
The Body Shop "120 Relish the moment" (högglansigt lack!)
Avon nail experts "french tip white"
Essence express dry drops
Dermosil gel effect top coat (det bästa geltopplacket jag testat!)

Till sist tänkte jag bjuda på en bild från när jag var insamlare:

Yhteenveto suomeksi:
Punaisen Ristin Nälkäpäivän-kampanjan kunniaksi maalasin kynnet aiheen mukaan. Seisoin S-marketin keräyspisteellä klo 10-12 välisenä aikana. Ja siitä oli pakko kans liittää kuva postaukseen. Kynsituotteet jotka käytin on listattu kuvan alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar