tisdag 6 september 2016

Höstlistan

Jag fann Höstlistan på mimmas blogg, vilket sammanträffande att vi har nästan samma namn! Mitt är visserligen ett smeknamn som hängt med sedan barnsben. 

Vad kommer du äta i höst?
 LCHF. 

Vad kommer du dricka i höst?
Kaffe, te, vatten, lite vin i gott sällskap ibland. Hemgjord saft. 

LCHF

Vilken blir din favoritmöbel i höst?
Bra fråga... Mitt skrivbord kanske.

Hur kommer den typiska höstdagen se ut?
Vandring i skogen när jag plockar lingon, tranbär och svamp.
 
Vad kommer du läsa i höst? 
Skolmaterial och bloggar.

Vad kommer vara din största förändring i höst?
LCHF dieten, en hälsosammare livsstil.


Vad kommer vara din största utmaning i höst?
Att sluta med antidepressiva medicinen.
 
Vem kommer du mysa under filten med i höst?
Ingen. All filt åt me.

Har Du gjort höstlistan?
 Länka till ditt inlägg genom en kommentar så jag kan gå in på din blogg och läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar